Formtoppen

tisdag, oktober 17, 2006

Sakta men säkert

Det blev ingen tur på vinden för att hämta vågen igår. Kom hem 22:00 efter närmare 3 timmars klättring på Klättercentret i Solna. Jag och min vän J har just avslutat vår klätterkurs och har som mål att klättra 2 ggr i veckan. Otroligt skoj faktiskt!

Idag efter jobbet bär det av till Kungsholmen för styrketräning och konditionsträning. Har även idag bestämt mig för att verkligen, verkligen tänka på vad jag äter den närmsta veckan (no more luncher ute!) för att få lite resultat snabbt. Jag vet ju från tidigare erfarenheter att 5 kg går att få bort om man bara anstränger sig lite. Allt är en fråga om vilja och beslutsamhet. Gick även idag upp 30 min tidigare för att kunna ta en promenad till T-Centralen i morse istället för att ta tunnelbanan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida