Formtoppen

tisdag, oktober 24, 2006

Svacka

Jag är inne i världens svacka. Bara jag tänker på att träna så börjar jag nästan gråta. Karaktären har tagit semester och igår lyckades jag äta nästan ett halvt paket med kakor. Detta är verkligen inte bra. Igår innan jag gick och la mig tänkte jag "Shit! Jag håller på att bli som alla dessa tjejer som bara klagar utan att göra något åt saken!" Vad hände med min målmedvetenhet?! Idag SKA vågen ner från vinden. Idag SKA jag väga mig och lägga upp min vikt här på sidan till allmän beskådning. Detta kommer nog nästan ta död på mig men det kommer garanterat att få mig att gå till gymmet. Även fast ingen annan ser att jag gått upp i vikt mår jag otroligt dåligt över hur jag ser ut just nu. Jag måste ta mig själv i kragen, ta mitt ansvar och se till att jag mår bra. I got the power!

3 kommentarer:

  • Klockan 6:16 em , Anonymous Anonym sa...

    Det är klart att du klarar det, tänk att du ska klara det och ta en dag i taget.
    Jag blev så himla motiverad av att starta en viktblogg och jag skriver ut allt.
    Lycka till..

     
  • Klockan 8:32 em , Blogger Puma sa...

    Lina, ha inga krav! Om du har senaste Fitness Mag hemma, läs ledaren! Tvinga dig inte till gymet och träna det gamla vanliga om du befinner dig i en formsvacka och tycker det är pest och pina. Ta det lugnt några dagar. Go back to basic. Ta lugna långa promenader eller något. Eller varför inte prova något nytt? Och du, motivationen kommer att ge med sig!!

     
  • Klockan 3:20 em , Blogger Lina sa...

    Gulligt av er att engagera er. Man känner sig verkligen bättre när någon säger att man kan klara det och att det kommer bli bättre :-)

    Jag har faktiskt tagit promenader istället för att träna på gymmet och jag har testat något nytt. Jag är numer helt såld på att klättra! Mycket roligt!

    Tack ännu en gång för era uppmuntrande tillrop.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida